marți, 20 octombrie 2009


Nu-mi vine a crede ca de aproape un an nu am mai scris nimic,parca mi-s rusine ca mi-am abandonat ceea ce avea sa fie jurnalul meu...oftez...stiu de ce ...s-au intamplat multe din martie,mult prea multe,anumite aspecte au luat o intorsatura drastica,am avut parte de o vara extrem de ocupata si interesanta,plina de bucuriii si cautare de sine. A fost mai mult o mare cautare de sine,de umplere a golului ce mi l-ai lasat...a trebuit sa fie si o zi de 13 iunie, si altele, peste care am trecut ca prin minune,numai eu mai stiu cum.

Acum incerc sa imi impun noi standarde si pareri,sa imi revolutionez modul de a gandi si de a ma raporta la ceilalti,e cam greu avand in vedere ca s-au intamplat atatea.Oameni au murit, altii au intrat in viata mea,a fost o perioada confuza care a trecut.

Simt ca Tu pregatesti pentru mine ceva maret,eu doar ma astept la aceea,nu stiu ce va fi dar vreau sa fiu coplesit de tine si de puterea planului Tau!

2 comentarii:

Ioana Priscila Tincu spunea...

cuuul! me gusta! :)

maria spunea...

foarte interesant blogul, bune articolele