duminică, 25 ianuarie 2009


Cateodata asa mi-asi dori sa pot sa adorm si sa ma trezesc cu toate problemele rezolvate!Mi-ar place ca totul sa fie ca un vis frumos,unde cei rai se transforma si devin buni, unde oamenii inteleg orice!Miar place de numa.....vreau sa adorm si sa nu mai trezesc decat atunci cand merit....nu vreau sa accept realitatea...de data asta nu...de data asta vreau si eu "ceva"! Si nu sunt egoist, vorba Copilului Colorat...vreau ceva de calitate[scuze ca iti fur ideea :P] pot macar sa am dorinta?
Vrei macar sa intelegi ca accept destule? Ca chiar mi' de ajuns....
Stiii "ei " spun ca sunt puternic, ca am o fire complexa, greu de inteles, ca am un caracter puternic....Aiureli!!!! Sunt asa de slab, si am un caracter asa de slab..incat trebuie sa imi disimulez aproape toate sentimentele...sunt un las...asta sunt....
De data asta cred totusi ca merit sa am drepturi....



"I'm so tired of being here
Suppressed by all my childish fears
And if you have to leave
I wish that you would just leave
'Cause your presence still lingers here
And it won't leave me alone"





"But if I wanted silence
I would whisper
And if I wanted loneliness
I'd choose to go
And if i liked rejection
I'd audition
.........

And why can't you just hold me?
And how come it is so hard?
And do you like to see me broken?
And why do I still care?
still care ?"

2 comentarii:

bebraveflowers spunea...

sa te trezestie intr-o dimineata...peste 10 ani, sa fi insurat cu colega aia din liceu cu care nici macar nu-ti puteai imagina ca s-ar putea inampla asa ceva...defapt nici macar n-o suportai:))...ai 2..sau 8 copii...frumosi, binecuvantari peste binecuvantari..nici o grija...pace, bucurie, bani..nu prea multi dar suficienti pentru un trai modest(pacat k sotia ta e nemultumita)dar te iubeste si asta e cel mai important!
mai dormi 5 minute..si te trezesti undeva pe un nor...imbracat in alb... in loc de bretele ai aripi..si canti fara sa te mai poti opri...esti plin de bucurie..
hei stai..aici esti in cer deja! nu..n-ai murit, a venit sfarsitu lumii inainte de a imbatrani!:))
>:D<

bebraveflowers spunea...

am uitat sa zic...ca a-2-a oara cand te trezesti esti totusi cam pe la 40-50- de ani...:)) pfoai..poti sa le stergi astea daca vrei:)) mi somn si ma plictisesc..!